jueves, 11 de noviembre de 2010

Comdifil multinazionala

Kostu baxuetan saldutako moda industrian sartzea edo sektorearen enpresa handiak nola aurreratzen zaituzten ikusi, zalantza hau ia ehungintza enpresa guztiak daukate eta, forma baten edo beste baten, gehiengoak moda prezio baxuaren industrian sartzea erabaki dute. Formatu honetan Comdifil multinazionala aurki ditzakegu (Julian Imaz-ek kontrolatuta). Friday’s Project da haren gazte modaren kate bat, 110 sukurtsalekin Espainian. Nahiz eta Friday’s jendeak gehiago ezagutzen duen, haren zatitzeen beste bat, Comdipunt, ez da bakarrik bere taldearentzako moda artikuluen merkataritzaz arduratzen, Inditex multinazionalaren hornitzaile printzipala da ere. 2008ko datuen arabera filial honek 146,3 milioi euroren negozio bolumena lortu zuen, eta haren emaitza 6,2 milioietan kokatu zen. Kaltegarriagoa da haren enpresa buruaren egoera, 12 milioi euroren galerak izan baititu.
Diseinuaren azken joerekin kontuan hartzea eta prezio lehiakorretara merkaraztea ez da nahikoa horregatik Comdifilek filial berri bat jaurti du: Shana, ahal diren prezio baxuenekin saldutako moda.
Shanak bakarrik emakumeentzako moda saltzen du eta haren erreferentzia Primark kate Irlandesa da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.